Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce

39,55 

Monografia ukazuje (…) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na zapoznanie się z polskimi kampaniami społecznymi promującymi zdrowie tworzonymi przez instytucje publiczne, organizacje społeczne i podmioty komercyjne. (…) Jestem przekonana, że spotka się z zainteresowaniem badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe oraz twórców kampanii społecznych, będzie mogła również być wykorzystywana w dydaktyce akademickiej. Dla teoretyków zajmujących się zagadnieniami związanymi z promocją zdrowia może stać się cenną podstawą do analiz porównawczych, a dla praktyków tworzących kampanie – źródłem wiedzy o aktualnych trendach w tej dziedzinie. Z recenzji prof. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
Tytuł Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce
Autor Magdalena Pataj
Wydawnictwo UMCS
EAN 9788322795354
ISBN 9788322795354
Kategoria Literatura, Zdrowie
Format 250×176 mm
Rok wydania 2022
Oprawa broszurowa